Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.
jan 22 2009

22:48

Rémlik, mintha olyasmi lett volna tegnap, hogy Bé Erzsébet burgonyakrokettet és sajttal töltött pujkamellett sütött az ÉN lakásomban, aztán meg jött egy ember, akinek a kabátja leszakította a fogast. De semmi ez még, mert később a kocsmában lekisfiúzott egy nálam négy évvel idősebb fazon, de fizetett rendesen, úgyhogy megbocsátottam neki. Közben jöttek ilyen mézes meggypálinkák és vodkák halál összefüggéstelenül, és amikor a hivatalos záróra után igen sokkal kiraktak minket, a T-mobile egyik fejlesztőmérnöke is átjött hozzám afterparyra. Cigányzenét játszottunk hajnali négykor. Én a viszonylag pontos Shadow SPH1-en, míg Bé Erzsébet a két hónapja hangolt Ibanez Roadstaron kísért, a macska meg tüzelni kezdett, szóval ő is beszállt a bandába. Aztán a mérnökember is lelépett, de még rendesen ölelgetett a kapualjban. Büszke vagyok magamra, mert még ennyire részegen sem engedtem, hogy puszit adjon. Reggel képtelen voltam rágyújtani, és a kávénak még a gondolatától is a hányinger kerülgetett. Csináltam magamnak egy kínai levest, aztán visszafeküdtem. Többször volt ma már úgy, hogy megmozdulok, de aztán úgy inkább mégsem. Fel is adom ezt a dolgot. Álmodjatok szépeket, és paráználkodjatok helyettem is!


A bejegyzés trackback címe:

https://tundergyar.blog.hu/api/trackback/id/tr37896702

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

picidzé · http://librarian.blog.hu/ 2009.01.23. 12:08:57

jaj de jó, hogy nagyon kivoltam tegnap!

Lotterfeld Boholy · http://www.boholy.blog.hu 2009.01.23. 17:08:18

kár, nagyon kár. és akkor még beleírhattam volna azt a részt, amikor a könyvtáros megvilágosodik, hogy chippendale-fiú volt előző életében, és tart egy rövid bemutatót is ennek örömére!:)
süti beállítások módosítása