Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.
ápr 18 2008

az ügyvezető igazgató úr

Születési név: Király Ferenc
Születési év: 1973
Foglalkozása: Bukott író, idegen nyelvet nem beszélő műfordító, traktorgumi patkoló kétkezi proletár

Ha először jársz az oldalon, szerintem ezeket érdemes elolvasni:

micimackó okosakat mond:

adatmentés kézrátétellel
Magyarország monnyon le!
hogyan kell könyvet írni?
világszabadalom
az arcnélküli ember
az alig élő halott
egészséges pedofília
hogyan lesz valakiből negatív hős?
hitelválság a szexiparban


személyes / hiszti:

egy az ezerből
I must fight the sickness
legújabb régi jó cimborám: Cseh Tamás
genetikai csapda
ötcsillagos gruppenszex csótánnyal
így haltam meg
milyen nőkre bukik Lotterfeld Boholy?
miért tart itt a magyar irodalom?
disznóhús ingyen
a munkásosztály hőse: Veronika
a nő, akivel élek
boholyovics proletár egy munkanapja

 

mese:

galamb
három kiskirálykisasszony
bohóc
bárányfelhők az ágyneműtartóban
a varázstoll
isten könnyei

Barátaim, ellenségeim:

aran-ka már nem beszédesné könyvtáros tezsvér fagyikehely (hűvös és nyalnivaló) cijaéletem akinek joga van a hallgatáshoz, ám képessége nincs zsákmányállatka megtanított engem fasirtot sütni irónak fiatal, öngyilkosnak öreg ide járok komenistázni meg zsidózni vincentnek már majdnem kifizettem a gitárját óbuda legjobb segge nagymamám receptje

Ezeket olvasom:

jézus megbolondult falusi libák midi ezt nem olvasom igazából a nő, akit nem érdekel a szex százér' csomóját a megváltás ék a holdraszállást meg hitchcock rendezte negyven kilós bölcsészgyerek

E-mail: b.lotterfeld (kukac) gmail (pont) com


A bejegyzés trackback címe:

https://tundergyar.blog.hu/api/trackback/id/tr69431688
süti beállítások módosítása