Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.
nov 04 2009

kibaszás

Már többször beszóltak nekem, hogy látványosan félrefordítok szövegeket. Az esetek húsz százalékában tényleg arról van szó, hogy benéztem valamit, a többinél viszont az a helyzet, hogy a szöveg magyarul béna, nyakatekert, netán olyan magas labda, amit képtelen vagyok kihagyni. Example:

Lily Allen - Not Fair / Kibaszás

ő tisztelettel bánik velem / azt mondja, örökké szeretni fog / felhív egy nap tizenötször / mert biztos akar benne lenni, hogy jól vagyok / tudod, még sosem találkoztam olyan pasival / aki mellett ilyen biztonságban éreztem magam / ő egyáltalán nem balga és éretlen, mint a többi srác / csak egy dolog nem stimmel / amikor oda jutunk, elég béna vagy az ágyban, és ez nagyon gáz / a szemeidbe nézek, meg akarlak érteni / majd szusszansz egyet, és láthatólag vége is van az egésznek / ez kibaszás, szerintem nagyon önző vagy / nagyon önző vagy, nagyon önző vagy / velem is foglalkoznod kéne / mert sosem sikoltozom alattad / ez nem ér, ez így rohadtul nem jó / ez kibaszás, ez így rohadtul nem jó / velem is foglalkoznod kéne / de te csak használsz engem, igen, te csak használsz engem / itt fekszem az ágy közepén egy spermafolton / baszottul kizsákmányolva érzem magam, egész életemben csak szívtam / aztán eszembe jut az összes szép dolog, amit mondtál nekem / talán csak túlreagálom, talán mégis te vagy az igazi / ez kibaszás, szerintem nagyon önző vagy / nagyon önző vagy, nagyon önző vagy / velem is foglalkoznod kéne / mert sosem sikoltozom alattad / ez nem ér, ez így rohadtul nem jó / ez kibaszás, ez így rohadtul nem jó / velem is foglalkoznod kéne / de te csak használsz engem, igen, te csak használsz engem

Különösen művelt, az agoltot jól beszélő nézőink kedvéért itt az értelem szerinti fordítás is:

Lily Allen - Not Fair / Ez nem ér

ő tisztelettel bánik velem / azt mondja, örökké szeretni fog / felhív egy nap tizenötször / mert biztos akar benne lenni, hogy jól vagyok / tudod még sosem találkoztam férfival, aki mellett ilyen biztonságban érzem magam / ő egyáltalán nem olyan mint a többi srác, akik olyan buták és éretlenek / csak egy dolog nem stimmel / amikor oda jutunk nem vagy túl ügyes az ágyban, ez szégyen / belenézek a szemeidbe, meg akarlak ismerni / és akkor csinálod azt a zajt és szemmel láthatólag vége is van / ez nem ér, szerintem nagyon önző vagy / nagyon önző vagy, nagyon önző vagy / velem is törődnöd kéne / sosem késztetsz sikolyra / ez nem ér, és egyáltalán nincs ez így jól / nincs ez így jól, nincs ez így jól / de te mindig csak elveszel, igen, te mindig csak elveszel / nedves folton fekszem az ágy közepén / rohadtul kizsákmányolva érzem magam, egész életemben csak szívtam / aztán eszembe jut az összes szép dolog, amit mondtál nekem / talán csak túlreagálom, talán mégis te vagy az igazi / ez nem ér, szerintem nagyon önző vagy / nagyon önző vagy, nagyon önző vagy / velem is törődnöd kéne / sosem késztetsz sikolyra / ez nem ér, és egyáltalán nincs ez így jól / nincs ez így jól, nincs ez így jól / de te mindig csak elveszel, igen, te mindig csak elveszel


A bejegyzés trackback címe:

https://tundergyar.blog.hu/api/trackback/id/tr391495019

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

mavo · http://polmavo.blog.hu 2009.11.04. 13:04:15

itt kapásból az első mondat fáj.
magyarban ha nem muszáj nem tesszük ki a névmást. amint kivesszük, azonnal megszokottabb lesz a mondat:

tisztelettel bánik velem
egyáltalán nem olyan mint a többi srác

szerintem jobb ...

Lotterfeld Boholy · http://www.boholy.blog.hu 2009.11.04. 13:23:44

de itt muszáj, mert két monológból áll a dal. az egyikben a barátnőjének mesél a pasijáról, a másikban meg a pasiját szapulja. ebben a szövegkörnyezetben pedig kell, mert a lányok így mondják: ő ilyen, ő olyan... é'ted.

oázis · http://mindenamino.blog.hu/ 2009.11.04. 17:49:06

@Lotterfeld Boholy:

Sokkal okosabb lettem, kösz!

Amúgy mit szóltál a magyar átköltéshez és kisfilmhez a youtube-on?

Lotterfeld Boholy · http://www.boholy.blog.hu 2009.11.04. 19:52:32

@oázis: mármint hogy mihez mit szóltam? adj egy linket.

Lotterfeld Boholy · http://www.boholy.blog.hu 2009.11.04. 22:18:58

@oázis: a nyitósnitt az ütős. a dal viszont elképesztően bugyuta, és most itt nem a mondanivalót akarom kritizálni. olyan, mint amikor a buta szőke kiáll, és elkezd a világbékéről beszélni. viszont ilyen édesen senki sem tudja mondani, hogy "fuck you":)

oázis · http://mindenamino.blog.hu/ 2009.11.04. 23:15:46

@Lotterfeld Boholy:

DRÁGA boholy! Dorogij bOHOLY!

Nincsenek buta szőkék, csak olyanok, akiknek erre lenne igényük....

(örülök, hogy íly késői órán szolgálatodra lehetek)

Lotterfeld Boholy · http://www.boholy.blog.hu 2009.11.04. 23:31:43

JÁJ, A FEMINISTA HADTEST VEZÉRE SZEMÉLYESEN!:) ...most majdnem elmeséltem, hogy egyszer megdugtam a főnököm ostoba szőke titkárnőjét a főnököm asztalán, aztán a csávó beletenyerelt a szutyiba, és nem értette mi van. A kislányban meg tényleg csak annyi ram volt, hogy tudja, mit kell tenni, ha a szájába raknak valamit. de szerencsére gentleman vagyok és magamban tartom ezt a sztorit:)

oázis · http://mindenamino.blog.hu/ 2009.11.04. 23:43:36

@Lotterfeld Boholy:

BIZTOS RÓLAD IS KI TUDNÉK TALÁLNI, HASONLÓ SZÍNVONALÚ, ÁM ENNEK MEGFELELŐEN IGAZTALAN TÖRTÉNETET, MELY LEALÁZNA TÉGED A PINCEGARÁZSBA A MINUSZ KETTEDIKRE, DE TÉNYLEG KÉSŐ VAN ÉS MOCOROG ÉDES BÉBIKOMÁM A SZOMSZÉD SZOBÁBAN, NEM AKARNÁM FELRIASZTANI SARKÁBÓL ÉLESEN KIFORDULT GONDOLATAIMMAL.... JÓCCAKÁT... (azért fejlődj picit még szexizmus témában, EBBEN AZ ÉLETBEN, HA ha lehet!)

Lotterfeld Boholy · http://www.boholy.blog.hu 2009.11.04. 23:50:10

Tök jó dolog ez a feminizmus meg minden, csak ugyanúgy álltok hozzá, mint az összes többi áltudomány (pl. szcientológia) képviselői. Az a dolog, ami kívül esik dogmáitokon, nem igaz, hazugság, provokáció, az ellenség terjeszti. én nem szorulok rá, hogy bárkinek is kamuzzak. viszont ezt most zárjuk le, mert két monológ sosem eredményez egy párbeszédet:)

oázis · http://mindenamino.blog.hu/ 2009.11.05. 07:40:47

@Lotterfeld Boholy:

milyen alapon feministázol itten? talán van valami feminista párt, amelynek tagja vagy? nem kispofám, szemben az egyházzal a feministáknak nincs pártja, nincs pártprogramja, nincs egyetlen igazsága, és nem váltják meg a világot, sőt, nem is szívják a véred. Én soha semmilyen politikai pártnak tagja nem voltam, sőt a KISZ-nek se, pedig annó az én gimnáziumi osztályomban rajtam kívül mindenki, természetesen nem vakhitből, hanem meggyőződésből, hogy csak igy fognak tudni bekerülni az egyetemre vagy egy jó munkahelyre, de én sohasem gondoltam ilyen kategóriák mentén... a legkisebb mértékben se, bár elvégeztem pár egyetemet, de csak szimplán a tanulás és tudás kedvéért és nem karrierizmusért... a scientológia egyházadat meg tartsd meg magadnak... ha kicsit körbe néznél a blogomon kibontakozhatna előtted a világnézetem sokfélesége, de erre persze kötelezni sem nem akarlak, se nem tudlak, ez csak egy javaslat... a bélyegzőidet meg nyugodtan tedd a kirakatba, csak kímélj meg tőlük... de most rohannom kell mert Bébikoma épp most mutogatja nekem a Dinó földgömböt, amit oviba rohanás előtt tanulmányoznunk kell, jó reggelt, neked is!

Lotterfeld Boholy · http://www.boholy.blog.hu 2009.11.05. 10:16:39

@oázis: jójó, viszont a bélyegzőkészítés az neked is megy, mert csípőből kamunak nyilvánítottál egy sztorit, ami nem egyezett az elveiddel. vágom én, hogy közöd nincs a szcientológiához, meg semmi ilyesmihez. azért hoztam fel, mert a _reakciód_ volt olyan, mint az övék. azt meg elismerem, hogy részemről volt hülyeség ebbe belemenni, mert ebben a témában iszonyúan távoli álláspontokat képviselünk, amit meg lehet vitatni persze, de nem itt, egy fordítós poszt kommentjeiben. ha gondolod, egyszer csinálhatunk erről párbeszédes posztot. én, a hímsoviniszta disznó, és te, aki nem vagy feminista:)

fruschka · http://kaleid.blog.hu/ 2009.11.06. 11:00:58

az a fehér ruci és a gyöngytyúk volt a legjobb az egész klipben :)
süti beállítások módosítása