Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.
aug 25 2008

egyetlen

Az ember ötven éves kora körül bármit megtehet, főleg ha rockzenész. Kiadhatja a tizenharmadik tribute-albumát, simán nézhet ki úgy, mint egy ufonauta, és a szövegkörnyezetből ítélve a legteljesebb lelki nyugalommal olthatja a szomját tinilányok vérével. Juhász Előd szavaival élve: Hölgyeim és uraim! A The Cure új nagylemezzel jelentkezik. Ilyenkor két lehetőség van. Elfogyott a zseton, vagy Robert Smithnek megint mondanivalója van az emberiség számára!

The Cure - The Only One/ Egyetlen

ó szeretem, ó szeretem, ó szeretem / amit a fejemmel csinálsz / amikor felhúzol a lépcsőn és benyomsz az ágyba / ó szeretem, amit a fejemmel csinálsz / ez úgy összekutyul mindent / ó szeretem, ó szeretem, ó szeretem / amit a szívemmel csinálsz / amikor megálljt parancsolsz / aztán darabokra szaggatsz / ó szeretem, amit a szívemmel csinálsz / ez a legjobb, ó igen! / ó szeretem, ó szeretem, ó szeretem / amit az ajkaimmal csinálsz / mikor belülről nyalogatsz engem / és csókot dobsz nekem / ó szeretem, amit az ajkaimmal csinálsz / ez olyan édes ott belül / ó szeretem, ó szeretem, ó szeretem / amit a csípőmmel csinálsz / amikor kívülről rám fújsz / aztán ugyanazzal a lendülettel leszopsz / ó szeretem, amit a csípőmmel csinálsz / ez tényleg ütős, ó igen! / te vagy az egyetlen, akiért sírok / az egyetlen, akit megpróbálok kielégíteni / te vagy az egyetlen, aki miatt sóhajtozom / az egyetlen, akiért meghalnék, hogy megszorongathassam / és napról napra jobbá válik, ahogy játszom veled / csuda egy dolog ez / napról napra gázosabbá válik, azt mondom / ez olyan szélsőséges / igen, és napról napra nedvesebb lesz / ahogy itt maradok veled, mint egy álomban / ó szeretem, ó szeretem, ó szeretem / amit a bőrömmel csinálsz / ahogy magadra kapsz és belém csúszol / ó szeretem, amit a bőrömmel csinálsz / ettől teljesen elpirulok / ó szeretem, ó szeretem, ó szeretem / amit a csontjaimmal csinálsz / amikor elcsúsztatsz / és hazakúsztatsz engem / ó szeretem, amit a csontjaimmal csinálsz / ez a zúzás, ó igen! / te vagy az egyetlen, akiért sírok / az egyetlen, akit megpróbálok kielégíteni / te vagy az egyetlen, aki miatt sóhajtozom / az egyetlen, akiért meghalnék, hogy megszorongathassam / egyre ködösebb lesz az egész, ahogy billegek veled / csuda egy dolog ez / egyre elképesztőbb veled minden játék, azt mondom / ez olyan szélsőséges / igen, napról napra őrültebb lesz / ahogy itt maradok veled, mint egy álomban / ó szeretem, ó szeretem, ó szeretem / mindazt, amit csinálsz velem


A bejegyzés trackback címe:

https://tundergyar.blog.hu/api/trackback/id/tr48632850

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása