Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.
júl 15 2008

csipcsirip

Na.

A következő hét-nyolc poszt nem most született. Tavasszal meg nyár elején írtam őket, csak éppen nem éreztem semmi indíttatást arra, hogy foglalkozzak a bloggal. Nem azért, mert hisztis picsa vagyok alkotói válságban szenvedtem, egyszerűen el voltam foglalva azzal, hogy süttessem a hasam a napon, egyek-igyak, és megdugjam azt a kis mély emberi kapcsolatokat alakítsak ki. Ja, meg sokat játszottam azt is, hogy dzsidzsidzsidzsi, de ez még titok.

A bejegyzés trackback címe:

https://tundergyar.blog.hu/api/trackback/id/tr10569900
süti beállítások módosítása