Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.
feb 23 2008

hiba a mátrixban

MSN-beszélgetés:

Én: Miért van a neved mellé írva, hogy Bp? Most jöttél fel bulizni, vasárnap?
Ő: Nem. Felköltöztem.
Én: Igen? És merrefelé?
Ő: A Tűzoltó utcába.
Én: Az nem lehet! Az lehetetlen!
Ő: Miért?
Én: Mert ott ÉN lakom!
Ő: Most már én is…
Én: Hazudsz! Hányas szám?
Ő: Tizenvalamennyi. És neked?
Én: Huszonvalamennyi… de nem vagy ott, ugye?
Ő: Dehogynem. Hol lennék?
Én: És akkor ööö, izé, ha én most kimegyek a sarokra, ott leszel, és elmegyünk a kocsmába?
Ő: Akár…
Én: Ez de kemény!

(a bejegyzés eredeti dátuma: 2008.01.28.)

A bejegyzés trackback címe:

https://tundergyar.blog.hu/api/trackback/id/tr69351247

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása