Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.
feb 22 2008

jellemző

Én: …szóval volt az a felolvasóest, majdnem egy éve, ahol iszonyú okos dolgokat mondtam.
Ő: Tudom. Ott voltam, csak öt perc után eljöttem.
Én: Miért?
Ő: Egyszer leszólított, egy fiú az utcán, beszélt mindenféléről. Aztán amikor olvastam a könyvedet, valahogy azt hittem, te voltál az.
Én: És ha ő lett volna a zíró, akkor is lelépsz?
Ő: Sokkal gyorsabban!

később

Ő: Megígértem apunak, hogy éjfélre hazaérek.
Én: Mikor is múltál el 18?
Ő: Hát, legalább négy hónapja.
Én: Akkor elárulok egy titkot. Ebben az életkorban minden nőnek kötelező előadni azt a műsorszámot, hogy beígéri apunak, rendes lesz meg minden. Kulturáltan elmegy szórakozni péntek este, korán hazaér, aztán ehhez képest hajnali négykor beállít mattrészegen, és dől belőle a cigiszag.
Ő: És szerinted ennek ma kell megtörténnie?
Én: Egész biztos vagyok benne!

(a bejegyzés eredeti dátuma: 2007.10.20.)

A bejegyzés trackback címe:

https://tundergyar.blog.hu/api/trackback/id/tr94349774

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása