Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.
sze 06 2008

chrome

Napok óta a csapból is az folyik, hogy a Google saját böngészőt hegesztett. Olvastam már mindenféle adatvédelmi meg biztonsági problémákról, dizájnról meg kernelekről, és olyan mittudoménmilyen háttérfolyamatokról, amiket kicsit sem értettem. Feltelepítettem persze én is, de nem fogom használni, két ok miatt:

1. Amikor megnyitom, benyom néhány kicsinyített képet az általam legsűrűbben látogatott honlapokról, és szembesülnöm kell azzal, hogy valójában egy szexmániás fasiszta vagyok.

2. KERREGTETI (!) a winchesteremet*. Frankón. Három perc használat után úgy zúg a gépem, mintha fel akarna szállni. Ezt magyarázza meg nekem valaki.

*Mostanában nem wordöt használok, hanem a Google dokumentum szerkesztőjét. Amikor az előbb begépeltem a winchester szót, aláhúzta pirossal, és felajánlotta helyette a táncmestert. Kemény dolgok ezek...

ápdét!

Itt megtudhatjátok az összeesküvés elméletekkel megtámogatott szörnyű igazságot!

:)

ápdét kettő!

HEHEHHEHHEHEEEEHHEHHHEEEEEE!


A bejegyzés trackback címe:

https://tundergyar.blog.hu/api/trackback/id/tr26651713

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nagyda 2008.09.07. 09:42:31

Isten király csávó vagy:)) Szétröhögöm magam az egész blogodtól.

Lotterfeld Boholy · http://www.boholy.blog.hu 2008.09.07. 13:56:04

fizetett hirdetésünket olvashatták:)

Mijau 2008.09.14. 21:28:19

Én is pont úgy jártam hogy juj lefagyott... szóval semmi teszt, semmi gyakorlás. Na jól van, le is töröltem.
Szépeket

narghil 2008.10.04. 10:29:06

Én is tesztelgetem a Krómot, de a táncmestert nem ugráltatja. A hiba az Ön készülékében lesz, valahol. :)

@Mijau:
Béta verzió, azért adták ki, hogy teszteljék a reménybeli júzerek, aztán jól beolvassanak a guglinak a hibákról, és kijöjjön egy mindenkinek ovációt okozó verzió. :)

Lotterfeld Boholy · http://www.boholy.blog.hu 2008.10.04. 22:31:30

jólvanna!:) csak az elején ugráltatta, aztán elhallgatott.
süti beállítások módosítása