Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.
jan 14 2009

a szavakról

Mózes a hegyen: huszonkettedik nap

Ma tizenhárom órán keresztül fordítottam beteg angol szöveget beteg magyarra. Ilyeneket:

"Bazmeg, ha nem találjuk meg azt a kurva nyulat, hetekig nem lesz szex!"

"Tartsd a százötös számot a tükör elé, és kétszázegyet látsz majd, ami pontosan kilencvenhattal több, mint százöt. A 96 egy misztikus szám, amely a széttört Jin-Jangot szimbolizálja, avagy azt a cselekvést, amikor két ember egymáshoz dörzsöli a fenekét. Érthető?"

"Bombázó Alajos az örömünk és büszkeségünk. Azért edzett, hogy ő legyen a középiskolai csapat hátvédje, amíg ki nem rúgták, ugyanis nem szexelt fűért Répássy Rókával, a csapatkapitánnyal. Azóta csak a kispadon üldögél, és arra fecsérli a tehetségét, hogy egy piros LED-et villogtat szenvedélyesen. Így mindenki látja az üzenetet: Répa, bekaphatod!"


    Komolyan nem én találom ki ezeket, ott vannak a papíron - mondták a hangok is. - Na sebaj, tegnap tíz órán keresztül nyomtam ezt a cuccot, holnapra nagyjából tizenhat van beütemezve, hogy kész legyek - ez még nem a hiszti, figyeld meg a sztori végét. - Közben ugye meséket írok meg blogposztot hegesztek, és már úgy érzem, hogy szavak keringenek körülöttem mindenhol. Rusnya kis bögölyszavak, amik igyekeznek megcsípni engem, én meg persze rajta vagyok, hogy agyonverjem őket. Gyűlölöm a szavakat. Fúj!
    Ezek után jön az SMS éjfélkor. A plüssmaciszerű építészlány küldte, hogy milyen jó játékot talált ki csütörtök estére. Nem is kell hozzá más, csak szedjek össze 18 db ékezet nélküli, dallamos, legalább három szótagból álló SZÓT!
    Én! Here and now!
    Meglesz, hidd csak el nekem! Most viszont az a játék következik, amit én találtam ki: Nem kell hozzá más, csak hogy egy szál lópokrócban gyere, csörgős szilveszteri gülüszemet viselj légyszíves, és pingáld tele a testedet apró kis zöld elefántokkal! Ja, és tanuld meg folyékonyan fütyülni a Magyar Népmesék főcímzenéjét. Visszafelé.
    Kösszö'mmszépen!:)


A bejegyzés trackback címe:

https://tundergyar.blog.hu/api/trackback/id/tr31876292

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

picidzé · http://librarian.blog.hu/ 2009.01.14. 09:34:32

szalmakalap, luficica, pinanyali.

próbálok segíteni.

Aran-ka · http://aran-ka.blog.hu 2009.01.14. 09:49:08

A legjobb szam a ketszategy!:)
Merhogy en elutom a betuket, az meg hagyjan....

gabiko · http://www.misssmith.hu 2009.01.14. 13:41:14

a luficica zseniális...!!!
a magyar népmeséket csak furulyázni tudom, de csak előlről hátra.. és csütörtökön nem mutatom be ezt a tudományom...
és nem kell hisztizni..egyszerűen csak mondj nemet, bébi..:)
na akkor csütörtök?

Lotterfeld Boholy · http://www.boholy.blog.hu 2009.01.14. 15:19:02

Jó, de most én tehetek róla, hogy olyan közel van a zé meg a té betű??!!!:) jó a csütörtök teljesen, de akkor legalább egy luficicát, naaaa!

gabiko · http://www.misssmith.hu 2009.01.14. 15:45:12

én magam vagyok a luficica...és ez legyen elég!

LufiCica 2009.01.14. 16:19:18

Nem, mer az én vagyok!
süti beállítások módosítása