Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.
dec 28 2008

a gekkókról és a norvég mintás pulcsikról

Mózes a hegyen: negyedik nap

Egy blog nem csak csajozásra jó, hanem pénzt is lehet vele keresni. Működik a kiválasztódás, tehát a tehetségesebb szerzőket előbb-utóbb meghívják nagyobb blogokba írogatni, ahol promóciós cédéhez, vagy könyvajándékhoz juthat az ember. Egyes helyeken ezeröt és négyezer között fizetnek posztonként, ami már nem rossz, én viszont ennél nagyságrendekkel többet kerestem a Tündérgyárral:
    Csörög a telefon, ismeretlen szám. Azt mondja az ember, hogy ő a Könyvtáros haverja, mellesleg a Schwinn-Csepelnél dolgozik, és ajánlana nekem egy munkát. Van egy prosijuk, amit le kellene fordítani magyarra. Elsőre hárítottam, mivel nem beszélem annyira az angoltot, hogy be merjek vállalni ilyesmit, de aztán addig mondta, hogy ez a dolog személyesen nekem van kitalálva, amíg ráálltam egy próbafordításra.  Ránéztem a szövegre, hörögve a fal felé fordultam, és ugyanolyan érzésem támadt, mint amikor átrágtam magam a Venyigeszú és a Plankton első oldalán:

Ha pisztollyal fenyegetnének, hogy
fordítsam le ezt a könyvet, letérdelnék
és úgy könyörögnék, hogy lőjenek agyon.

A KNOG egy ausztál cég, és felső kategóriás kiegészítőket gyártanak kerékpárokhoz. Táskát, lámpát, szerszámokat, miegyebet. A fő célközönségük a fixisek, akik még a rámpán szaltózó elmebetegeknél is extrémebb módon próbálnak véget vetni rongy életüknek. A fixi a világ legegyszerűbb biciklije: Nincs fék, nincs váltó, se kontra, se szabadonfutó. A két lánckerék direktbe van kötve, tehát ha tekered megy, ha pedig nem tekered - például lejtőn -, ő teker téged. Ennyi.
    Egyszer félrészegen kipróbáltam Vincent fixijét a megboldogult Kultiplex előtt. Olyan közel még sohasem voltam a nirvánához. Megindult velem az a darab vas, aztán csak gyorsult egészen a fénysebességig, és még csak lövésem sem volt, hogyan fogok élve lekerülni róla. Asszem a talpammal fékeztem, de ebben nem vagyok már biztos.
    A cég marketingesei felismerték, hogy aki felül egy ilyen dologra, az tuti nem százas, ezért ejtették a hagyományos pr-szöveget - Dörmi vagyok, érdekel egy mackótúra a csokibarlangban? - Elszívtak inkább egy kövér jointot, aztán letekertek a bícsre kokózni, és egy spermafoltos kifestőkönyv margójára felírtak mindent, ami az eszükbe jutott. Egy kis ízelítő:

Céginformáció:

Esélyes, hogy egy kinyúlt pulóveres filozófus egyszer mondott valami ilyesmit: "Ne csinálj semmit és nem lesz semmid - de csinálj csak valamit, és fejlődsz. Találj ki dolgokat, okádj a biciklikormányba kapaszkodva." Bölcs szavak. Nos, kinyúlt pulcsi nélkül is, a KNOG-os csávók CSINÁLNAK VALAMIT - de tényleg mindent, amit két keréken el lehet képzelni. Annak ellenére is, hogy magukra haragították a KNIGHT RIDER autót, csak mennek tovább az úton, feltalának ezt-azt, miközben jókat buliznak a haverjaikkal.

Hét funkciós szerszámkészlet:

Minden jó kis utcai verekedésben eljön az a pillanat, amikor valaki előkapja a nunchakut, és tesz vele néhány vicces mozdulatot. A végén persze az ő bandája választhat dalt a zenegépen. A biciklijavításban a hét funkciós szerszámkészlet a nunchaku. Míg a többiek izzadva kínlódnak a végtelenségig, te csak előhúzod ezt a biszbazt - CSIRIBÍ-CSIRIBÁ! -, meghúzod a kerekeidet, és eltekersz nyugat felé.

Három színű Gekkó (biztonsági világítás):

A nagybácsim mindig azt mondogatta, azért hord ballonkabátot, mert gekkók potyoghatnak a csillagokból, és megeszik a norvég mintás pulcsiját. Később persze rájött, hogyha nem hordja azt a szörnyű pulóvert, megkíméli a gekkókat az utazástól. Ezzel viszont életre hívta a Három színű Gekkót, és kitört a galaktikus háború a hüllők és a norvégok között, ami persze a mai napig is tart.

Igen, és itt szeretném megköszönni Aran-Ka nélkülözhetetlen segítségét a fordításban. Nélküle már biztos
becsavarodtam volna, de ez egyébként is egy olyan dolog, amit Ő JOBBAN TUD!:)


A bejegyzés trackback címe:

https://tundergyar.blog.hu/api/trackback/id/tr14845969

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

thcr 2008.12.29. 10:18:47

nézd, én nem akarlak megsérteni, de aki csak egyetlen posztodat elolvasta, tudja, hogy ez a fordítási munka személyesen neked van kitalálva.
pontosan azért. :)
süti beállítások módosítása