Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.
jún 16 2009

blogoljatok és szaporodjatok! harmadik rész: a holland lovas

Előzmények: első rész>> második rész>>

Miután leléptünk a sörkertből, megnéztünk néhány helyet, de azokra nem igazán emlékszem, mert annyira részeg voltam, hogy jó darabig csak ásványvizet tudtam inni (!) Hajnali három körül elindultunk a külvárosba, ugyanis a helyi emberünk szállást nem tudott adni (vagy nem mert az anyukája miatt) viszont beígért pokrócokat meg hálózsákot, és egy kiserdőt a lakótelep kellős közepén. A teszkó melletti buszmegállóban leálltunk beszélgetni két fazonnal, akik "tiszamelléki koccintós" fantázianevű bort iszogattak, teljesen békésen egyébként. Az idősebbik huszonöt lehetett, olyan félhajléktalan punk, a másik meg egy metálos legény, akit folyamatosan hívogattak a szülei, hogy mikor megy már haza. A diskurzus során érintettük a vidéki élet szépségeit, valamint szó esett a Brutális Seggtörlés nevű formációról is. Készítettem videót a fiatalokról, de az meg annyira a legalja minden létező igénytelenségnek, hogy nem töltöm fel a youtube-ra inkább. Pláne mert szexuális felvilágosításban is részesültem, és elmagyarázták nekem, mi is az a holland lovas. A megfejtést fehér betűkkel írom. Aki meri, jelölje ki. Fájni fog.

A holland lovas a homoszexualitás határát súroló (?) örömszerzési mód kamaszfiúk részére. Szembeállsz a haveroddal, bal kézzel megfogod a micsodádat, a jobbal pedig a csávó (bal) felkarját. Ő ugyanígy tesz veled, majd elkezditek rángatni egymás vállát, és néhány perc múlva diszkréten összepriccelitek egymást. Szóltam, hogy fájni fog.


Hazafelé a vonaton arra gondoltam, hogy sajnos egyszer én is megöregszem majd, és nem lesznek többé ilyen kalandjaim. Az unalom fog elvinni, nem a magas koleszterinszint.


A bejegyzés trackback címe:

https://tundergyar.blog.hu/api/trackback/id/tr51188699

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Demo · http://nepkoztarsasagot.blog.hu 2009.06.16. 15:07:01

pokrócban ébredni egy közparkban, egy ösvény mellett, két szőrös barom mellett

ha nem vagyok ott, nem hiszem el. holland lovas 'ázd.

mavo · http://polmavo.blog.hu 2009.06.17. 10:23:48

Izé, ez a kölcsönös verzió csávók közt, az originál vörzsön az olyan, hogy csaj (vagy csákó) rángatja a faszfogó csávó alkarját. Ja, és jaja, alkar, bazmeg, alkar ... felkarnál a csuklót mozgatni macerás, próbáld ki magadon:

a, megfogod a jobb kezeddel a bal bicepszed (felkar) és megpróbálod mozgatni a csuklódat felheeee-leheee
b, a könyök és csukló közt (alkar), és úgy.

Jé, csak a bé verzió megy.

naisa 2009.06.19. 17:42:05

Nyugtassatok meg, hogy nem próbáltátok ki :P

Lotterfeld Boholy · http://www.boholy.blog.hu 2009.06.29. 02:04:51

@naisa: még csak meg sem fordult a fejünkben, hogy kipróbáljuk. most jó? :)
süti beállítások módosítása