Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.
ápr 21 2009

defektet és szálszakadást generálunk mesterségesen

Az alábbi videót természetesen nem én készítettem, nem az én munkahelyemen vettem fel, és nem a főnököm - az utolsó magyar polihisztor - szerepel rajta. Egyébként is a végén elmagyarázza, hogy vicc az egész. Muhaha!

Kapcsolódó anyag: hitelválság a szexiparban


A bejegyzés trackback címe:

https://tundergyar.blog.hu/api/trackback/id/tr231078992

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

kutya_zzr · http://www.hegylakok.hu 2009.04.22. 07:55:39

Dehogy is... ilyen nincs itthon :)

"Főnök kész a hengerfejezés, de a kuplung is csúszott most hoy ERŐSEBB lett a gép...itt a régi tárcsa...kicseréltük."

Tegye fel a kezét, aki már hallotta ezt...

Horváth Oszkár · http://oszkarsag.blog.hu 2009.04.22. 08:14:35

Éppen ettől vicces, hogy van ilyen. Az mondjuk nem vicces, hogy van. De ebben a lehúzásban nagyon sokan nem érintettek, és sokat javult a helyzet az elmúlt 20 évben. Valamint, ha nem is összegszerűségben, de "hivatástudat", találékonyság és vastagbőr tekintetében a benzinkutasok járnak az élen, és nehéz lenne őket letaszítani a dobogóról.

LufiCica 2009.04.23. 21:29:26

ez a gyerek nem az a meleg műsorvezető a viasatról?
süti beállítások módosítása