Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.
feb 04 2009

jellemző

Ő: Képzeld, férjhez megyek!
Én: Húha! És melyikhez?
Ő: Ez teljesen új... illetve volt már nagyon régen, csak most visszajött.
Én: És nem gyanús neki semmi? Nem is kérdezte, hogy van-e valakid?
Ő: Dehogynem... azt mondtam, sehol senki, mert tíz éve várok rá.
Én: De hát két pasid van rajta kívül! Elhitte?
Ő: Nincs olyan férfi, aki nem veszi be ezt a szöveget.


A bejegyzés trackback címe:

https://tundergyar.blog.hu/api/trackback/id/tr17921648

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása