Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.
jan 08 2009

ma meg ennyit tudok

Mózes a hegyen: tizenegyedik nap

Valóban nem állok túl jól!

Direkt egy másik szöveg:

ha az életben nincs már több móka / meghalunk, mintha nem volna / több dolgunk a világba' / s édes lenne a halál / hát ilyen értelemben / énekeljük el azt, hogy vége / nem járunk ki többet rétre / nem úszunk többet a strandon / és nem borozunk már többet a gangon / nem mondjuk nőknek, hogy szép vagy / ők a farkunkra azt, hogy de szép nagy / nem süt a nap be az ágyba / mint az athéni hotelszobába / nem mosol bugyit, hogy tiszta / legyél az akropoliszra / felmegyünk, és ott a csikket / a városra pöccintjük, és a viccek se / lesznek már, a nevetések is rövidülnek, ahogy az élet se kéne már / a halál után / én nekem / úgy igazán

Tudom, hogy nem az én szavam járása, de gecire ideges vagyok, mert fingom nincs, hogyan kéne megtennem azt, amit most kell, már elnézést a kifejezésért! Ebből bazmeg hogy lesz mesekönyv?!!


A bejegyzés trackback címe:

https://tundergyar.blog.hu/api/trackback/id/tr65864785
süti beállítások módosítása