Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.
jan 01 2009

elbocsátó, szép üzenet

Mózes a hegyen: hetedik nap

The Cure - Exploding Boy / A szétrobbanó fiú

egy szót sem értettem abból, amit beszélsz / nem hallottam semmit / csak mondtad, amíg fel nem dagadt a nyelved / és aztán is mondtad még kicsit / tudtam, hogyha lelépek / lelépek örökre / és még csak vissza sem nézek / hát mondd magadnak, hogy újra kezdjük / mondd magadnak, hogy nincs itt a vége / mondd magadnak, hogy ez nem történhet meg / nem így / nem ma


A bejegyzés trackback címe:

https://tundergyar.blog.hu/api/trackback/id/tr96851928

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása