Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.
sze 20 2008

kínzó kérdés

Ti, akik nálam behatóbban ismeritek a női agy működését, áruljatok el nekem valamit! Ha én küldök egy sms-t ezzel a szöveggel: corvin mozi, negyed óra, az azt jelenti igazából, hogy ácsorogj légyszíves fél órát a lakásom előtt, és utána verd ki a hisztit, hogy szétfagytál??!


A bejegyzés trackback címe:

https://tundergyar.blog.hu/api/trackback/id/tr42672308

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Cs 2008.09.20. 12:44:36

Biztos azt hitte a Corvinnál vagy és negyed óra múlva otthon leszel :-P
Hamár mozi, akkor nézzd meg a "Szerzők"-et, bukott írókról szól :D

Lotterfeld Boholy · http://www.boholy.blog.hu 2008.09.20. 13:42:47

milyen furcsa, ő is ezzel jött!:)

egyébként megnéztem a trailert, tényleg érdekes film lehet.
süti beállítások módosítása