Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.
sze 15 2008

ennyi volt

Vége van. Vége a szabad, törvényen kívüli életnek, az okádásba fulladt féktelen éjszakáknak, kicsapongásnak és mű-művészkedésnek. Innen már csak a karrier és a biztos egszisztencia érdekel, hiszen hamarosan státuszszimbólum-birtokos leszek.

Döntöttem:

Veszek egy összehajtható ruhaszárítót.


A bejegyzés trackback címe:

https://tundergyar.blog.hu/api/trackback/id/tr34652854

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Demo · http://nepkoztarsasagot.blog.hu 2008.09.15. 19:15:52

ma ez, holnap vasaló, aztán a guminő.

nincs megállás a lejtőn!

blö 2008.09.16. 08:23:52

Én egy vasalódeszkán gondolkodtam.
De még életemben nem vasaltam.
Milyen a jó vasalódeszka?
Tudom-e majd kezelni?

Kiderült. hogy vasaló is kell hozzá. Így dőlnek romba a nagy álmok.
Ma is pólót veszek.

bé lotterfeld · http://www..tundergyar.blog.hu 2008.09.16. 14:11:18

na, ez már durva. sztem te már nősülni fogsz lassan
süti beállítások módosítása