Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.
aug 06 2008

jellemző

Ő: És akkor álltam ott, térdig a vízben, mert akkora volt a hal, hogy nem fért bele a szákba. Magamhoz szorítottam és benyúltam a kopoltyújába, hogy kitépjem onnan azt a porcos izét, mert akkor megdöglik. De nem döglött meg, csak ömlött rám a vér, közben a hátamat csapkodta a farkával.
Én: Miért nem verted agyon inkább egy baseball-ütővel?
Ő: Az is megfordult a fejemben...

A bejegyzés trackback címe:

https://tundergyar.blog.hu/api/trackback/id/tr57603222

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása