Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.
már 23 2008

a gyermekkor vége

Nyilván mindenki tudja, hogy néhány nappal ezelőtt hunyt el Arthur C. Clarke. Rengeteg méltatást olvashattok blogokon meg hírportálokon, ezért most nem mennék bele részletesen az életmű elemzésébe. Asimov az emberrel foglalkozott többet, Clarke a technológiával, nekem mégsem az Űrodesszia-eposz a kedvencem tőle, vagy a Ráma sorozat, hanem egy kakukktojás regény, A gyermekkor vége. Van benne űrhajó meg idegenek kellő mennyiségben, de igazából egy olyan mese, ami nagyon érdekes megfejtése az ember természetfeletti vonzalmainak. Istenről van szó, a Sátánról, valamint az élet értelméről, ami lehet sokkal furcsább, sokkal bonyolultabb, mint a születés és halál körforgása. Elképzelhető, hogy a földgolyó nem más, mint egy hatalmas óvoda, és mindaz, amit komolyan veszünk, amire képesek vagyunk feltenni az életünket, csak játék. Színes műanyag kis mizék. A Dávid szobor hóember, a szerelem ugróiskola, a holokauszt pedig az egyik nagycsoportos ártalmatlan csínytevése volt. Negyvenkettő a negyvenkettediken.
    Körülnéztem a polcomon, nincs már meg sajnos a regény. Ha valaki esetleg a kezembe nyomná, szívesen írnék róla bővebben…

A bejegyzés trackback címe:

https://tundergyar.blog.hu/api/trackback/id/tr66393789

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Cs 2008.03.23. 22:59:12

A francba is, googlenek hála találtam egy oldalt ahol fenn van pdf-ben, regisztráltam, de kiderült hogy kell legalább 2 napos tagság és 20 fórumhozzászólás, hogy lehessen róla letölteni, ha meglesz, ígérem elküldöm :-)

blö 2008.03.24. 07:51:52

nekem megvan rtf-ben, ha kell, szóljatok

Lotterfeld Boholy · http://www.boholy.blog.hu 2008.03.24. 09:50:59

köszönöm szépen, de ókonzervatív vagyok. a nyomtatott könybven hiszek, amit lehet olvasni a villamoson:)

picidzé · http://librarian.blog.hu/ 2008.03.25. 08:52:04

Elég ritka (mint a sorozat összes kötete), a Ferenc körúton a Sárkánytűzben keresd, ha nincs, kérdezd meg Stark Zolitól (a nagyszakállú arc) be tudja-e szerezni.

mavo · http://polmavo.blog.hu 2008.03.25. 14:27:56

Hú, nekem megvolt valamikor ... asszem exnél van ...

Cs 2008.03.27. 03:32:11

Elolvastam. Jó volt!
süti beállítások módosítása