Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.
már 09 2008

nirvána

Három-négy éve még úgy volt, hogy amikor átmentem a haveromhoz, mindig elloptam tőle néhány apróságot, amit persze ő is megtett, amikor felette hozzám a penész. Bevett koreográfiája volt a dolognak, aminek csúcspontján kipakoltattuk egymás zsebeit. Ekkor persze előkerült a beetetés céljából eldugott négygombos – hétzenés! – kvarcóra, de a zokniba rejtett RCA-6.3-as Jack átalakító (bolti ára 250 Ft) általában megúszta a motozást. Ez a kis mütyür az idők során nagyjából ötvenszer cserélt gazdát.
    Egy darabig nem találkoztunk, majd amikor jó egy hete meglátogattam és észrevettem az asztalon hánykolódó átalakítót, rutinosan zsebre tettem.
    – Vigyed csak – vonta meg a vállát az ember. – Van itt még néhány felesleges hangszóró, egyébként megtaláltam a Cd-tartó micsodádat is, amit még a Katikától kaptál.
    – Dehogy – ellenkeztem felháborodottan. – Ha odaadod, nem is kell!
    A hangszórókat végül elvittem, de bosszúból rásóztam két darab leharcolt, ám teljesen működőképes mobiltelefont meg egy USB-kábelt, de ő viszont álnokul a polcomra csempészett egy 32 Mb-os, burkolatnélküli pendrive-ot.

    Megöregedtünk. Elmúlt a bohó ifjúság, amikor még azt hittük, hogy az anyagi javak birtoklása bármit is javíthat az életminőségünkön. Hamarosan megérkezünk a Nirvánába.

A bejegyzés trackback címe:

https://tundergyar.blog.hu/api/trackback/id/tr13372858

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása