Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.
már 07 2008

tessék, a világ legszebb szerelemes dala


The Cure - Siamese Twins / Sziámi Ikrek

én választottam ezt az örökkévalóságot / mint a bukott angyalok / a világ eltűnt / a tűzbe nevetve / ez mindig ilyen? / hús, vér, és az első csók / az első színek / az első csók / együtt vonaglottunk a vörös fény alatt / ördögi mosoly / sziámi ikrek / a lány az ablakból egy órán keresztül bámult engem / aztán minden szétesett / darabokra tört bennem / szétesett / a falak és a mennyezet mozognak az időben / nyomj egy pengét a kezembe / lassan fel a lépcsőn / és be a szobába / ez mindig ilyen? / a zsebemben táncolva / férgek rágják a bőröm / a lány izzik és növekszik / kitárt karokkal / a lábait körém fonja / reggel sírtam / hagyj meghalni / nem emlékszel a hangomra / elmentem és megöregedtem / sosem beszélsz /sosem mosolygunk / üvöltök: semmi vagy / nincs már szükségem rád, semmi vagy / halványul és pörög / énekeld hangosan: mind meghalunk, a tűzbe nevetve / ez mindig ilyen? / ez mindig ilyen? / ez mindig ilyen?


A bejegyzés trackback címe:

https://tundergyar.blog.hu/api/trackback/id/tr6370409

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása