Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.
már 05 2008

hét szerelmeslevél

Menthetetlenül kitavaszodott. Nem csoda hát, hogy valamelyik éjjel én meg a vodka elhatároztunk, hogy írunk egy szerelmeslevelet azoknak a nőknek, akik a legközelebb állnak hozzánk. Nagyjából ugyanazt mindenkinek, apró kis eltérésekkel, mert ugye nem teljesen egyformák az emberek, nem veszi be mindenki ugyanazt a dumát. A cél itt az lett volna, hogy összehasonlítsuk a reakciókat, és ennek fényében jussunk valami nagyon okos dologra, vagy csak röhögjünk azon, hogy kapásból hét helyen sikerült beégetni magunkat. Szerencsére hirtelen felbuzdulásunkban csak a lista elkészítéséig jutottunk el, aztán gyorsan beleszédültünk az ágyba. Másnap persze elvetettem az ötletet, pláne, mert rájöttem, hogy nem a reakciókat, hanem a nőket kell összehasonlítani a boholy-féle speciális kritériumok alapján. Legyen hát akkor ez a hét szerelmeslevél:

 
megvolt, nem volt meg. I/N  I  N  I  N  I  N  I
kapott-e tőlem ajándékba állatnevet? I/N
 I  I  N  N  N  I  N
írtam-e neki mesét? I/N
 I  I  N  N  I  N  N
fogok-e írni neki mesét? I/N  N  N  N  I  I  I  I
tegeződünk, magázódunk. T/M
 T  T  T  M  M  T  M
ha találkozunk. megcsókolom (CS), puszi (P), semmi (S).
 Cs  P  Cs  S  S  P  S
volt-e olyan, hogy megkértem a kezét? I/N
 I  I  N  I  I  N  I
mit felelt? igen (I), nem (N), azt hitte, részeg vagyok és viccelek (?!).
 I  I    ?!    ?!
konlkúzió:
nyem
nyön
ki
ghrrr
broáff
röff
 nekem volt
igazam
vakarom
a fejem
húha...
pszt!na
de
kérem!

 ahogy
cejetnéd
életem

A bejegyzés trackback címe:

https://tundergyar.blog.hu/api/trackback/id/tr50366606

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

majd biztos megmondom az igazi nevem 2008.03.06. 09:35:49

sumák lázadók véreres szemű senkiháziak rámfigyeljetek
bohócok vagyunk és mind belehalunk
IQ-rádiók kábítószerek nézz rám és egyből gerjedek
szerelmes leszek és mind belehalunk
na ez az üzenet
az üzeneted
akármerre mész felejtőt találsz eltűnsz innen akármerre jársz
mindig az fogad hogy belehalunk
micsoda üzenet

(ezt nem én írtam, hanem a Hiperkarma szövegírója, de azért még jó)

Decibel 2008.03.06. 12:09:14

Ez rendben, de melyikre hajtasz igazából?

Decibel 2008.03.06. 17:21:33

Nem is kell, mert látszik. Ha a negyedik kérdés a vízválasztó, akkor az első három csaj kiesett. A vörös nemet mondott, a szőke megvolt, a feketének meg nem kérted meg a kezét. Marad a lila-hajú. Nos?:)

Vale · http://blog.valerauko.net/ 2008.03.06. 17:27:47

a fenti táblázat alapján én az o jelű képpel megáldott vöröshajú kékruhásra gondolnék.

Lotterfeld Boholy · http://www.boholy.blog.hu 2008.03.07. 02:05:46

kisbogárkák, ez nem kvízjáték, hanem szerelmeslevél:) oda van írva...

aran-ka 2008.03.11. 16:34:47

Arankanak nem sok beleszolasa van, hiszen NYILVAN hozza nem irtak szerelmes levelet, DE:
Nem kene felvenni a mormon vallast?:)

Lotterfeld Boholy · http://www.boholy.blog.hu 2008.03.11. 21:06:16

Nyilván véletlenszerűen vannak a színek összeválogatva, de biztos igazad van!:)

Aran-ka 2008.03.13. 14:09:04

Mindig igazam van:))))

Lotterfeld Boholy · http://www.boholy.blog.hu 2008.03.13. 21:20:59

Ha már ilyen diszkrét vagy, olvastad-e a gurulós székkel kapcsolatos szolgálati közleményemet?:)) (kitöröltem már)
süti beállítások módosítása