Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.
feb 26 2008

mea culpa

Felszerelkezve mindenféle tisztítószerrel, ma végigsikáltam a kastélyomat. Jellemző az o'jektum méreteire, hogy mindennel végeztem, nem egészen egy óra alatt.

És látá Boholy, hogy ez jó. És lelkében felindulván, visszavonta az ő tanait, miszerint a takarítás az ördögtől való bűnös cseleket, mi nem más, mint a dilettáns elmék mellékvágánya, mellyel hasztalanul igyekeznek értelmet adni nyomorult kis életüknek.


A bejegyzés trackback címe:

https://tundergyar.blog.hu/api/trackback/id/tr41355578

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

nakian 2008.02.27. 22:49:35

gyere hozzám is!

nakian 2008.02.27. 23:00:07

Ja... Találkoztál már angyallal? Az a hihetetlen, hogy nem tudják magukról, hogy ők angyalok. De olcsón takarítanak... :D

Lotterfeld Boholy · http://www.boholy.blog.hu 2008.02.27. 23:08:58

Hát... asszem, nem én képviselem az univerzumban az egyetemes jót:)
süti beállítások módosítása