Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.
feb 22 2008

jellemző

Ő: Valaki leszedte a nevünket a postaládánkról. Szerintem a srácom volt, és ezzel életveszélybe sodort minket, mert nem talál ide a pizzafutár.
Én: Az kemény. Ráadásul a jövőben csak kétféle állás lesz: programozó meg pizzafutár.
Ő: Az nem lehet.
Én: Dehogynem. Ja, és persze a kurva. Az is kell.
Ő: Te melyik leszel? Én programozó.
Én: Lehetek pizzafutár, plusz kurva?
Ő: Ez a kívánság, hogy úgy mondjam, felesleges.
Én: Köszi! Egyelőre azért ingyen csinálom. Bár a könyvelőm is megmondta, hogyha nő lennék, simán beleférnék a stupid twat kategóriába.
Ő: A kategória nem pénzfüggő. Kurvalelked van.

(a bejegyzés eredeti dátuma: 2007.12.13.)

A bejegyzés trackback címe:

https://tundergyar.blog.hu/api/trackback/id/tr93349979

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása