Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.
feb 21 2008

szia, adhatok egy szórólapot?

…ezzel a szöveggel jött oda hozzám egy srác a Blahán, én pedig dermedten elvettem tőle, mert idáig azt hittem, hogy ezek egyáltalán nem tudnak beszélni, csak tolják az ember orra alá, ha kell, ha nem. Ezzel a gesztussal nem csak azt tudta elérni nálam, hogy átvegyem a corpust, hanem még el is olvastam a hosszúkás fekete lapot. Itt viszont kiderült a turpisság, hogy miért ez a jó modor, honnan ez a kommunikációs zsenialitás. Szép nagy betűkkel INGYENES VETÍTÉS volt a szórólapra írva, sokkal kisebbekkel meg az, hogy DIANETIKA tanfolyam, ami ugye a Scientológia előszobája. Persze, végül is nem kezdhette így a mondókáját: Szia, kimoshatom az agyad?

(a bejegyzés eredeti dátuma: 2007.08.28.)

A bejegyzés trackback címe:

https://tundergyar.blog.hu/api/trackback/id/tr33349182

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása