Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.
feb 20 2008

vasárnap

   1. Felkeltem
   2. Kávéztam
   3. Kávéztam
   4. Csöngettek, hoztak valamit
   5. Kávéztam
   6. Kiolvastam Hamvas Bélától a bor filozófiáját
   7. Kávéztam
   8. Körülnéztem a lakásban
   9. Beraktam egy üveg bort a hűtőbe
  10. Kávéztam
  11. Megkóstoltam a bort, nem ízlett
  12. Felöntöttem ásványvízzel, most jobb
  13. Asszem, meg kéne nősülnöm:)

(a bejegyzés eredeti dátuma: 2007.07.23.)

A bejegyzés trackback címe:

https://tundergyar.blog.hu/api/trackback/id/tr33346926

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása