Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.
feb 17 2008

a legújabb régi jó cimborám: Cseh Tamás

Amikor az ember részegen csajozik (meg persze józanul is) időnként elköveti azt a hibát a beetetési fázisban, hogy orbitális baromságokat beszél, és konkrétan nekiáll össze-vissza hazudozni. Ez általában következményektől mentes agytorna, hiszen Miss Szombat Este hétfőn már csak az ebédszünetben merül fel, mint marginális téma. A gond akkor kezdődik, ha a nő nem válik azonnal történelemmé, mi pedig lehazudtuk a csillagokat is az égből. Egy ilyen történet keretében ismerkedtem meg a legújabb régi jó cimborámmal.
    Nem, mintha jellemző lenne rám, de éppen dögrészegen álldogáltam egy szórakozóhelyen, amikor megjelent a semmiből személyesen Miss Világvége. A casting során kiderült, hogy ő komoly Cseh Tamás rajongó, amire hevesen elkezdtem bólogatni, hogy persze én is, az összes lemeze megvan, sőt… A szomorú igazság ezzel szemben az, hogy egyszer hallottam a Budapest című számot tőle, talán félig végignéztem egy interjút, meg olvastam valami olyasmit az indexen, hogy Tomi illuminált állapotban bemosott egyet az alsó szomszédnak, mert az beszólogatott, hogy éjfélkor nem kéne már ütni a csimbalmot.
    Mit ne mondjak elég hamar kiderült, hogy Cseh Tamásból teljesen felkészületlen vagyok, és töredelmesen bevallottam, hogy ő volt az én egyik hófehér jaguárom aznap este. Ezt a hölgy (ki tudja miért) fekete pontként értékelte, és rendszeres időközönként felhánytorgatta nekem az esetet. Nagyon bosszantott a dolog, mert nem bírom, ha valakinek ekkora helyzeti előnye van velem szemben, ezért elhatároztam, sőt be is jelentettem, hogy kijövök ebből a hazugságból.
    Kikértem a tudakozóból Cseh Tamás telefonszámát, majd felhívtam és közöltem vele, hogy életbevágóan szükségem van egy autogramra. Nagyon kedves volt, és elmondta, hogy sajnos beteg, de ha felmegyek hozzá, nyélbe üthetjük az üzletet. Aznap este meg is látogattam, elmeséltem neki az egész történetet, és a következő igazolást kaptam tőle:



    Látjátok, minden hazugságból ki lehet jönni. Az a titka az egésznek, hogy a hazugságot, mint cselekvést rá kell testálni egy másik emberre, és onnantól tiszták vagyunk. Persze nekem nagy szerencsém volt, mert egy Robbie Williams rajongónál ez a trükk elég nehezen jött volna össze.
    Sok boldogságot és jobbulást kívánok Cseh Tamásnak, az én legújabb régi jó cimborámnak!

(a bejegyzés eredeti dátuma: 2007.02.19.)

A bejegyzés trackback címe:

https://tundergyar.blog.hu/api/trackback/id/tr95343373

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: Propeller 2008.07.21. 19:58:29

a legújabb régi jó cimborám: Cseh TamásAmikor az ember részegen csajozik (meg persze józanul is) időnként elköveti azt a hibát a beetetési fázisban, hogy orbitális [...]

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása