Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.
aug 13 2009

jellemző

Ő: ...és szép szőke, ha jól emlékszem.
Én: Nem, nem. Sötétbarna.
Ő: Még jó, hogy nem szökkenő. Képzeld, régebben nem értettem a szökkenős vicceket. Fogalmam sem volt róla, hogy mi a fene olyan vicces egy szökkenőben...
Én: Ííí!
Ő: Ja, hát vannak elhallásaim.


A bejegyzés trackback címe:

https://tundergyar.blog.hu/api/trackback/id/tr221307737

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Meauw 2009.08.13. 22:55:29

Köszi :) Egy másik: félálomban, bármit hallok vagy mondok letagadom, vissza aludva sztno.
Következő: azt mondja a pasim- hoztam neked HÚSOS PÁRNÁT- ja köszi! Alszom vissza. Felkelek, kimegyek a konyhába, látom fehér porral megszórva, milyen undoritó, porcukros húsos párna???!! Nem, nem az volt.
TÚRÓS TÁSKA. Jellemző. Macskapusza, várunk Veszprémben!
süti beállítások módosítása