Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.
júl 05 2009

a direktmarketingről

A piros lámpánál benéz az ember, lobogtatja a Fedél Nélkül újságot. Megköszönöm és próbálom kerülni a szemkontaktust, erre elsüt egy viccet:

   Miért kell mobiltelefon a hajléktalannak? Mert otthon sosem lehet elérni.

   Fogom a fejem, de nem ad esélyt a menekülésre. Folytatja:

   Miért kell elküldeni az anyóst szavazni? Azért, hogy szokja az urnát.

   A lámpa közben zöldre váltott, de feltartottam a sort, amíg kiszámoltam a pénzét. Így kell ezt csinálni. Nagyjából tízszer annyit keres ezzel a módszerrel, mintha csak állna bambán az autók közt. Legközelebb ha meglátom, nem engedem beszélni. Kiugrok a kocsiból, és beviszek két olyan poént, amit még Jáksó László sem engedne meg magának. Aztán behajtom rajta a kétszázast, amit buktam az ügyleten:)


A bejegyzés trackback címe:

https://tundergyar.blog.hu/api/trackback/id/tr591228770

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

ogy 2009.07.08. 19:59:00

Helló!

Budapesten volt az Árpád-hídnál? :)
süti beállítások módosítása