Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.
sze 26 2008

jellemző

Ő: Szívesen csinálnék kisvakondot, Vespán...
Én: Hát izé, Vespán éppen lehet csinálni, de... kisvakondot?!
Ő: Jaj, nem úgy! Megfesteném.
Én: Ó!

(csak tessék, nekem már sikerült!)

 


A bejegyzés trackback címe:

https://tundergyar.blog.hu/api/trackback/id/tr27683398

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nadine · http://nadinevilaga.blogspot.com 2008.09.27. 11:46:22

Én kisnyulat akartam szülni mindig, de gyereket se sikerült:)
süti beállítások módosítása