Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.
ápr 17 2008

Alphaville - Fallen Angel



Bukott angyal

hallottam azokat a hangokat a rádióban / aztán kikapcsoltam, mert arra kért / ő egy nyomozó / olyan, mint egy vitorlás hajó / tudod, senki sem mondta, hogy mindannyian egyedül leszünk / a barátom elhagyott valahol / a vörös fények zónájában / te tudod / azt mondta: láttam mély titkaid, fiam / ahogy megcsillantak a szemeidben / azt mondtam: akarlak, kislány /azt mondtam: kívánlak / azt mondtam: sosem éreztem ilyet ezelőtt / ő, mint egy merénylő / aki szívembe döfi kését / de meg többért könyörgöm / azt mondta: a tested akarom / azt mondta: a lelkedre vagyom / azt mondta: ezt egy bukott angyal teszi / ő sosem hagy el / ő egy megszálló / egy másik világból / és egyre többért könyörgöm / felemelő érzés, ahogy késével megsebez / tüzet gyújt széteső életembe / nincs menekvés a titokzatosságából / aztán édes idegen csókjaival illet / azt mondja: tudom, hogy tetszeni fog / aztán mellém áll / azt mondja: csak hagyd, hogy ez a ritmus / átjárja a tested, kedves / és aztán / újra és újra megteszi / vadászik ram / az idők végéig


A bejegyzés trackback címe:

https://tundergyar.blog.hu/api/trackback/id/tr95430614

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása