Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.
már 19 2008

a fények, a fények...


Jon and Vangelis - I'll find my way home / valahogy hazatalálok

azt kérded, hol kezdődött? / tényleg felemésztettek a bűneim? / azt kérded, hol buktam el? / azt felelem, nem árulhatom el / de ha a lelkem odalenne / nem látnám, mi áll közel hozzá / ne kérdezd, nem vagyok egyedül / valahogy majd csak hazatalálok / keljen a napom keleten/ legyen békében a szívem / és ha megkérded, mikor / azt mondom, ez a történet a végén kezdődik / jól tudod, hogy a szabadságvágyad / megegyezik titokban a szerelemmel / és a beszéd kifordítja az imádat / valahogy úgy érzed, ott vagy / a barátod szorosan melletted / és távoli ősi nyelven beszél / egy évszak kívánsága valóra válik / minden évszak veled kezdődik / egy világból jövünk mindannyian / egy világot olvasztunk eggyé / csak fogd a kezem és ott vagyunk / valahogy elindulunk valamerre / valahogy elindulunk valamerre… / azt kérded, hol kezdődött? / tényleg felemésztettek a bűneim? / azt kérded, hol buktam el? / azt felelem, nem árulhatom el / de ha a lelkem erős / tudom, nem tarthat soká / nincsenek kérdések, nem vagyok egyedül / valahogy majd csak hazatalálok / valahogy majd csak hazatalálok / valahogy majd csak hazatalálok / valahogy majd csak hazatalálok


A bejegyzés trackback címe:

https://tundergyar.blog.hu/api/trackback/id/tr24388530

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása