Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.
feb 19 2008

világszabadalom

Éjszakákon át forgolódom, hidegverí tékben álmodom, mióta elmenttél, Barbi! Óh ha újrra itt lennél és egymássra borulna a testünk a hajaddal! […] figyejj gecó, hiába vitted el a nőmmet, úgyse tudc vele csinálni semmit mer azén nőm és én fogom visszakapni, mert sokkalabb vagyok, mint te! […] Kedvres Jollán! Tök jó volt veled talákozni, meg tetszett is a melled, csak gontoltam elsőre nem kérlek meg, hogzy szopj le a kocsiban, de máskor csinálhatnád, nem? […] Mekkaptam a levelét, amiben ötödszörküldi vissza javÍtásra a tájékoztatót. Szerintem pedig ez már kurvajó, elmehetne már a faszomra lassan!


Ismerős, ugye?

Az ember hazajön a kocsmából, vagy a metál koncertről, és dögrészegen kommunikációs offenzívába kezd. Megy a levél az ex, és jövendőbeli kedvesnek, főnöknek, megrendelőnek, stb. Másnap meg fogja a fejét, és próbál magyarázkodni jobbra-balra.

Mivel a levelező rendszerek sajnos még nem képesek a szövegértelmezésre, és a számítógépekben nem szériatartozék a sokkoló, amivel rá lehetne vezetni a delikvenst, hogy baromságokat ír, más megoldást kell találni. A modernebb laptopok már ujjlenyomat-szkennerrel indulnak. Ennek a közepébe be lehetne építeni egy aprócska tűt, olyasmit, mint ami a vércukorszint-teszterekben van. A szerkezet kielemezné a vérképet, és az üzenetek mellé kis megjegyzéseket mellékelne. Mondjuk ilyesmiket:

  • "A feladó három órát aludt, és még a kávéját sem itta meg. Elképzelhető, hogy kissé antiszociális"
  • "A feladó nagyjából három sört ivott. Magabiztosnak és jófejnek érzi magát. Egész biztos, hogy hazudik"
  • "A feladó négy sört és három becherovkát fogyasztott el. Elmondható róla, hogy szentimentálisra itta magát"
  • "A feladó véralkoholszintje alapján egész biztos, hogy legalább háromszor okádott már ma éjjel, valamint az is, hogy ön nem fogja tudni értelmezni a szöveget. Higgye el, jobb is így!"

(A bejegyzés eredeti dátuma: 2007.07.04.)

A bejegyzés trackback címe:

https://tundergyar.blog.hu/api/trackback/id/tr9345921

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: Propeller 2008.07.21. 20:02:04

világszabadalom"Éjszakákon át forgolódom, hidegverí tékben álmodom, mióta elmenttél, Barbi! Óh ha újrra itt lennél és egymássra borulna [...]

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Lotterfeld Boholy · http://www.boholy.blog.hu 2008.10.19. 15:17:57

jaja, láttam már. viszont kicsit hamarabb találtam ki:)
süti beállítások módosítása