Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.
feb 14 2008

online rontás

Mélyen Tisztelt Boszorkány Szövetség!

Tegnap éjjel felhívott engem egy ideges ember. Közel öt perces beszélgetés után rájöttem, hogy az önök dizájneréről lehet szó. Mivel nem fedte fel a kilétét, én is bekapcsolódtam az erős titkolózásba, és nem szolgáltam érdemi információkkal. Annyit sikerült kiderítenem a zaklatott szövegkörnyezetből, hogy az illető bizonyos kifogásokat emelt egy e-maillel szemben, amit önöknek írtam jó egy hete.
    Felelevenítve a történéseket, eszembe jutott, hogy egy honlapon találkoztam az önök linkjével, és mint a közröhej egy lehetséges, ámde nem egyedülálló tárgyát mutatták be az alapítólevelüket, vagy mit.
    Meg is tekintettem ezt a dolgot, ami szerintem egy beszkennelt béna szórólap volt, és  abban a hiszemben, hogy ennyiből áll a honlapjuk, írtam önöknek egy szerintem nagyon kedves és humoros levelet, amelyben céloztam arra, hogy ez a site elég gyér, majd én csinálok rendeset, és hasonlók.
    Nem telt el öt perc a levél elküldése után, amikor erősen a fejemhez kaptam, és az alkönyvtárak nélkül szimplán beírtam a www.boszorkanyszovetseg.hu –t, és lőn csoda! Egy valódi spirituális portállal találtam magam szemben! Függetlenül attól, hogy ez a dizájn már 1978-ban is cinkesnek számított, valóban sok információ található az oldalakon. Nagyon ügyesen állították be a php-s fórumon a színeket, és édesek a kis lehulló csillagocskák, csak nem értem, hogy miért esik hamburger is? Vagy az nem hamburger, hanem valami igen titkos szimbólum? Jaj, én nem is tudom, hogy csinálhatták ezt a mannaesőt, szóval elállok attól a szándékomtól, hogy önöknek dolgozzak.
    Viszont lenne pár ötletem, amivel feldobhatnák az oldalt. Mit szólnának az online rontáshoz? Mondjuk az ügyfél elküldi az ellensége e-mail címét, amit egy varázsprogram segítségével Habalaba-Hüm-Hüm-Habalaba szövegű levelekkel bombáznák éjjel-nappal. Ha a telefonszámot is megadja, akkor a dizájnerük liheghetne a fülébe éji órákon. Bevezethetnék még a képernyőre szorított kézből jóslást, ha ezt kiegészítik egy bankkártyás fizetési rendszerrel, akkor sokkal egyszerűbben és olcsóbban ránthatják le az ostobákat, nem kell irodát fenntartani, és a varázsgömb sem fogyasztja az áramot.
    Minden igyekezetem ellenére attól tartok, hogy nem vívtam ki a szimpátiájukat, sőt… nos mielőtt az engem ábrázó viaszbábút kezdenék bőszen szurkálni, figyelmükbe ajánlom, hogy letöltöttem a honlapjukon található összes fényképet, ezekhez pedig egy mágikus szkriptet rendeltem, ami egy kósza gondolatomra levegőbe repíti az egész kócerájt.

Tisztelettel:

Király Ferenc

(a bejegyzés eredeti dátuma: 2004.06.01.)


A bejegyzés trackback címe:

https://tundergyar.blog.hu/api/trackback/id/tr95339247

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása